Merhaba güzel anneler, hamileliğim boyunca buradaydım hep ve son zamanlarda doğum ha başladı ha başlayacak diyerek bir sürü hikaye okudum şimdi sıra bende 😇
37 haftada çatı muayenesi oldum ve doktorum vajinal doğum için uygun olduğumu söyledi. Daha fazla yürüyüş, squat, hurma, meme ucu masajı yaptım. 38 oldu 39 oldu bizim kızçe hala yok. Her gittiğimizde nst girdim ve asla sancı yok. Tam 40 haftalık olduğumuzda 14 Temmuz sabahı doktor kontrolümüz vardı. O akşam biraz karnımda acıma vardı ve hareketlerinin azaldığını hissettim. Sabah tekrar nst ilk bi kaç dk hareket yok sonra hareketlendi. Sonra muayene için doktorum ultrasona aldı. Suyunun biraz azaldığını ve yaptığı muayene ile 1 cm açıklığım olduğunu söyledi. Beklemenin bi anlamı yok suni ile doğumu başlatacağız ama sezaryene de dönebilir hazırlıklı ol dedi. Bir hareketlilik başladı bizde yatış işlemleri vs. Odamıza gittik ve saat 12 gibi suni verilmeye başlandı. Sancı odasında eşim her saniye yanımdaydı. Eş desteği çok önemli. Suni verilmeye başladıktan 5-10 dk sonra suyum geldi bu sırada nst bağlı yatakta yatıyorum. Bir süre sonra sancılar gelmeye başladı asla yatmak istemiyorum. Lütfen beni kaldırın dedim bi süre bebeğin kalp atışlarını takip etmek zorundalarmış. Artık ayağa kalkıp yürüyüş ve duş yapabileceğimi söylediler. Odanın içinde turluyoruz belirli aralıklarla sancı geliyor. Sıcak bir duşa girdim belimden aşağı eşim sürekli su tuttu masaj yaptı belime. Tekrardan nst bağladılar ama asla yatamıyorum sancı bitmiyor. Dedim ki başlangıç böyleyse ben dayanamayacağım sadece 2 saat geçmişti suni verilmeye başlayalı. Eşime gidip doktorla konuşmasını ve beni sezaryene almasını istediğimi söyledim. Doktorum geldi rahim açıklığına baktı. Tam açılma doğum başladı hemen doğumhaneye dediği an rahatladım bir yandan da korktum. Doktorunuzu ve ebenizi dinlerseniz çok güzel ilerliyor her şey. Ağrı geldikçe ıkındım ve 2.ıkınmamda kızım kucağımdaydı. 14.28 doğum saati. Yani iki buçuk saat içinde kızıma kavuştum. Allah isteyen herkese hızlı kolay doğumlar nasip etsin. 24 saat olmadan evimize geldik şu an yanımda uyuyor. Korkmayın dayanamayacağım dediğim nokta son noktaymış Rabbim dağına göre kar verir derler ya gerçekten öyle. Olumlu düşünün böyle her şey daha güzel olacak. 🌸💜