Mor_papatya_ Sevimlianne_adayi Mevsimsel olabilir kzum hani seni kırmak istemem yanlış anlama benim bı ara 7 gün gecikme olup testte var çıkmıştı bundan bı kaç ay önce testten sonra adet oldum düşünün yani 7 gecikme😶en iyisi kan vermek ben normal testlere güvenmiyorum artık kzum rabbim hayırlısını versin kucağına canm🌼🙏🏼
Blossom00 Sevimlianne_adayi Ayy inşallah geç döllenmedir benim geç döllenme olduğunda 6 gün sonra testte çıktı beta da 53 tü canım biraz daha bekle bakalım
Sosyalciniz Ben de gecikmenin 3. günündeyim hala adet görmüyorum test yaptım sabah hem de erken gebelik testi tek çizgi . Beklemedeyim
Sevimlianne_adayi Sosyalciniz naptın canım regl falan oldun mu ben şimdi farketüm kasığıma bastırdığım zaman ağrı oluyor hala regl olmadım
Naniklininik Bekleyin kan verin sonra da. Ama heyecan yapıyorsanız erken gebelik testi de olabilir insan dayanamıyor
Sevimlianne_adayi Naniklininik heyecan ypk canım ben gelmemesine sinir oldum ben bu ay pek gebelik beklemiyorum çünkü düzensiz ilişki oldu eşim yoktu
Sevimlianne_adayi Blossom00 kasıklarıma bastırınca bugün ağrı oluyor sanki hafiften göğüslerim şişti bilmiyorum dün negatif idi
Busragy Kızlar bende sizinle aynı takvime sahibim ve beklemedeyim bütün doktorlar düzenli regl olan kadınlar için yumurtlama ardından gelen 12-15.günlerde kan testi öneriyor çok erken testler yapıp umutsuzluğa kapılmayın
Sevimlianne_adayi Minik1Civciv köyde yaşıyorum ilçedeki hastane öyle ha dedin mi gidip aciline veremiyorsun almıyorlar kadın doğum da yok ile gitmem gerekir onda da yaz eşim eve geceden Geceye zor gelir
Minik1Civciv Benim iki gün gecikti idrarda görünmedi kan verdim 14 çıktı kimyasal oldu ama geç döllenme de olabilir kuzum hakkında hayırlısı olsun inşallah 💖🌸
Nsrn1 Sevimlianne_adayi ben 10 gün gecikme yaşamıştım hem de kan testi verdim negatif olduğunu gördüm ona rağmen regl olamamıştım. Ara sıra oluyor öyle kafanızı taktıkça gecikir regliniz eğer ki gebelik yoksa
Sevimlianne_adayi Nsrn1 kafaya takmıyorum canım ben bu ay eşim iş dolayısı ile evde pek olmadı sadece olduğu günler oldu onda da takip yapmadım o yüzden gecikmesi için yapabileceğim bir stresim olmadı benim hava değişimi desen bende olmuyor ben stres yaptığım da daha çabuk geliyor