Eslemim34 Kızlar 22 gündür dikişlerim iyileşmedi batikon aldım nasıl kullanıcam peçetinin üstüne döküm dikişlerime değdiriyorum doğru mu yapıyorum? Günde kaç defa kullandnz?
Zadekuzu Eslemim34 gazlı bez varsa daha uygun olur canim. her tuvaletten sonra gazli bez pamuk ya da peceteye dök ve dikislerin uzerine sür. Gecmis olsun.
Eslemim34 Zadekuzu Pamukda yok gazlı bezde😂 peçete tek var ona döküp sürüyorum ama doğru mu yapıyorum bilemedim kaynanam da diyo banyoda sürcen duş alırken falan kafamı karıştırdı 😬😂
Sarahh Eslemim34 duş alırken sürseniz bu sefer suyla temas edicek ve akıp gidicek . Her tuvalet sonrası sürülmesi gerek daha çabuk iyleşmesi için
Zadekuzu Eslemim34 ben her tuvaletten sonra sürüyordum canim ebeler oyle demisti. Enfeksiyon kapmaya musait bir durum o yuzden dikkat etmek lazim
hunilimom Eslemim34 ben gazlı bez ile surmustum ama doktorum şırınga ile vajina etrafına sık demişti eğer yoksa peçete yapışıyor kullanmadığın temiz bir atlet veya bir bez parçası ile dene canım bugün vajinaya sürüp 5-10 dk açık bırakıyodum
Ozlm0916 Eslemim34 ben peceteyle yaptım kuzum simdi kullanmıyom krem var onu suruyom sadece dogum yapalı 8 gün oldu
Uzaldiii Eslemim34 pamukla daha iyi olur peçete hemen emiyor çünkü. Tuvaletten çıktıktan sonra genital bölgenize soğuk fön tutun kurusun iyice daha çabuk iyileşir .
Ozlm0916 Eslemim34 sezeryan oldum ben düşüp düşmedigini bilemiyorum ki baya iyi dikmiş ama kullanmama gerek kalmadı diye sürmüyorum
Deletedmom52620 Eslemim34 sırt üstü yat eşin döksün etrafına iyice sen tam yapamayabilirsin veya annen varsa bol bol dök açık bırak uzan
Eslemim34 Deletedmom52620 Yanlış mı yapıyormuşum bebeğime tek bakıyorum o yüzden öyle bi zamanım çok yok bez üstüne döküp oraya sürsem olmuyor mu