NigarH Kizlar 12+2 gunluk hamileyim. 37.6 atesim var((( covid olup olmadigimi bilmiyorum. Kizlar bu haftalarda covid olan bebegi sag salim olan varmi? Atesin yan etkileri varmi?
Kedilivebebelilili NigarH ben kovidim şuan bir sürü anne var kovid olup bebeğini kucagina alan , Allah’a emanetler
Selamcanim NigarH burada hepimiz covid geçirdik muhtemelen. Ölümü falan düşünmeyin lütfen. Doktorlar bile sakin olmamızı hastalığın eskisi gibi olmadığını söylüyorlar. Geçmiş olsun. Bol meyve vitamin çorba için.