pembesakura ben de avmigren kullanıyordum hamile kaldıktan sonra sadece parol içebildiğimiz için nerdeyse iki üç günde bir bi tane parol içiyorum bakıyorum ağrı geçecek gibi değil uyku arasında içiyorum sadece o şekilde etki ediyor bi de migrenim tutunca istifra ediyorum 🥺 doktora sordum ben çok sık parol içiyorum bişey olur mu dedim bebeğe zararı olmaz ama ciğerlerine yük olur dedi ama napıyım o acıyı çekmektense 🥺 bi de uyku düzeninize,öğünlerinize ve sıcağa çok dikkat edin ben bi dışarı çıksam sıcak hemen geçer ☹️