Kızlar 2.ogluma 28+4 hamileyim ilk doğumum inanılmaz zor oldu suni sancıyla normal doğum yaptım bu oğlumda en son gttm kontrolde 1 bcuk santim açılman var ama oda dha önce doğum yaptığın içindir dedi doktorum ikinci doğumda açılma hızlı ilerler diyorlar acaba doğumum geldiği zaman acilmalarim hizli mi ilerliycek mesela evde suyum gelse acaba ne zaman dogururum diye düşünüyorum bazen 🤣🤣🤣 ikinci dogumunu yaşayan anneler anlatabilir mi nasıl oluyor süreç anlatir mısınız 🥰