14+6 hiç belirtim yok bulantılarım oluyor diye doktorum ilaç verdi. Ama haricinde hiç bir belirtim yok 11 Ağustos randevum var o güne kadar bekleyeyim mi yoksa hastaneye gideyim mi ? Benimle aynı durumda olan var mı bu zamanlarında belirtileri olmayan.