seda2209 Gozde0709 normalmis canım ben de aynı haftadayim kasıklarım çok ağrıyor doktorum normal dedi
Kleopatra- Gozde0709 Çok normal benimde öyle. Ki ben 30dayım şuan hala ara ara ağrır. Rahim büyüyor sonuçta