Tugba1106 Kızlar 15+4 haftalığım son 3 gündür karnımda 2 saniyelik bi hareket var aralıklarla oluyo sürekli değil genelde bişe yiyince oluyo ama gaz vs gibi problemim yok bebek hareketi olabilirmi 🙏🏻
suscarparimm Tugba1106 Olabilir tabiki bazı anneler erken hissedebiliyor. Bende 16 haftalıkken hissetmiştim ilk gebeliğimde
Tugba1106 suscarparimm benimde ilk gebeliğim bide 5 senenin üstüne oldu pek bilgimde yok merak ediyorum 🥰
Tugba1106 Deryaguze evet çok küçük doktor kontrolündede hiç durmuyodu doktor çok hareketli maşallah demişti şimdi çok küçük böyle 😍
suscarparimm Tugba1106 2. Gebelikte daha erken hissedilir diyorlardı 22. Haftada hissettim oğlumda da 😂😂