kafayatakanbirisi
Olabilir canım bende saçma bir şekilde ağlanmayacak şeylere bile ağlıyorum.Dizi izliyorum sevgililer sarılıyor ağlıyorum geziyorlar ağlıyorum.Normalde böyle bir insan değilim😂
Ama benim kasık ağrıları dışında sırt,bel,karın ağrısı falan oldu.Herşeye de ağlayınca şüphelendim test yaptım pozitif çıktı kanda verdim oda pozitif çok şükür.
İnşallah sende hamilesindir.Rabbim isteyen herkese nasip etsin.❤️