El_Ebruli valla şuan bitek hastane çıkışlarını aldım birkaç da çorap. 0-3 ay zaten hastane çıkışları 3-6 ay içinde günlük ne çok kalın ne de çok ince şeyler almayı düşünüyorum. Mesela uzun kollu zıbın hiç almadım benm evim kışın isinmiyo kuzeyde kaliyo o yüzden sadece zibinla durdurmak diye. Artık bu ay detaylı alisvericem yapicam bakalm🙈