[silindi] canım takip et zaten anlarsın. Daha çok acı veriyor. Normal ağrı gibi değil, gittikçe sıkılaşacaktır zaten. 10 dkk da bir gelmeye başladı mı hastaneye git, ben öyle yapmıştım. Sıcak suyun içinde otur açılmayı kolaylaştıracaktır. Rabbim yardımcın olsun bir avazda kurtarsın.. çömelme hareketlerini yap o da iyi geliyor. Hayırlı doğumlar :))