Tugba3444 Caglaa94 benimkisi gayet güzel geldi tadı da güzeldi özenle paketlenmişti erime falan yoktu
emiray  Vip bebek çikolatasını tavsiye ederim tadı olsun görüntüsü olsun ve kargolaması olsun gayet güzel buz paletleriyle gönderiyorlar çikolataları 🙏
emiray kesinlikle moli çikolatayı önermiyorum sipariş oluşturmuştum bayat çikolataları göndermişler erimiş kırılmış kendilerine tekrardan geri dönüş sağladım engellediler
Tugba3444 ozgegms tadı gayet güzel bazıları çok kötü yorumlar yapmış bende tereddüt etmiştim ama gayet güzel geldi bayada ilgilendiler
emiray ozgegms maalesef bende öyle İnst denk geldim sipariş ettim dediğim gibi erimiş kırılmış bildiğiniz bayat çikolata tadı deseniz zaten yok ağzınızda yağ gibi donuyor 🤦♀️
aygulll Valla kızlar bu çikolatalar erimesin diye neyapmamiz lazım havalar çok sıcak tuttum gardolabjn içine koydum bizimki baya fazla