@Merymklc benimde öyleydi yanımda konuşurlardı acı, sancı, ağrı bu kelimeleri beynimde doğumla eşleştirmişim sanki ölümden beter bi olaymış gibi zihnim korku dolu senaryolar üretti bu zamana kadar.Korkumuz ondan aslında haklısın.Bende başlarda normal denerim diyordum ama ben ms hastasıyım bebeğiminde çift plasentası görünmüştü ayrıntılı ultrasonda bundan dolayı önermiyorlar bana.Çocuğuma bakabilmek için sağlığımıda düşünmek zorundayım sezaryen olucam inşallah ama aklımda kötü bir doğum hikayesi kalsında istemediğimden genel anestezi olucam inşallah.Dilerim sağ salim kavuşuruz bebeklerimize ve tüm korkularımız yersiz kalır.🙏🏻♥️