Yaa daha 3 gün olmadı perşembe günü gittik her şey yolundaydi nstye falan bağlandım ultrasona falan girdim sıkıntı yok bu sabah hareketini hissetigimi net hatırlıyorum ama şu saate kadar aklimda yok şimdi çikolata yedim uzandım bekliyorum 38+0 iz bu arada cuma günü sezeryanim var Allah’ın izniyle şu an karnım inanılmaz sert bı sorun yoktur dimi çok korkuyorum 😢