Nerden nasıl başlasam bilemedim 😅 30. Hafta erken doğum riski yüzünden yaklaşık 6 hafta yemek ve tuvalet dışında yataktan kalkmayan ben, 35 i görsek yeter diyen doktorum, biz geleceğimiz zamanı kendimiz belirleriz diyen çocuklarım 😄 12.07.22 salı gecesi inanılmaz ağrılarım vardı Perşembe de doktor kontrolüm vardı sözde 😃Çarşamba günü öğlen çocuklarımın hareketlerinde yavaşlama olduğu için doktorumu aradım hemen kontrole çağırdı. Duşumu aldım, saçımı, makyajımı yaptım ojelerimi tazeledim 😂😂 kontrole gidiyorum zannediyorum tabii. Hastanede ikiz olduğu için nst doğumhanede yapılıyordu. Eşimi almıyorlar tabii. Biri daha var ve sıra bekliyorum diye eşime söyledim telefonla, hemen ardından doktorum kontrole geldi ve çatı muayenesi yaptı veee sonuç açılmam olmuş ve neredeyse doğumum başlamış 😅 ben panik doktorum heyecanlı hemen anestezi uzmanını çağırın falan diyor ben olayı anlamaya çalışıyorum. Hocam ne oluyor diyorum doğum tarihi mi belirleyeceğiz dedim ne günü özlemciğim doğumun başlamış dedi hemen hazırlayın hastamızı falan deyince benim o anki şok ve heyecanımı anlatmam mümkün değil. Hemen eşimi aradım olayları anlattım oda benden daha da şok içerisinde tabii inanmakta zorlandı bayağı 😅😅 şaka yaptığımı sanıyor yanıma geldiğinde tekrar tekrar sordu emin misin seni mi alacaklar diye 😂😂 ebeler geliyor bir yandan ooo hazırlanıp mı geldin sen falan diye biraz şakacı biraz sakinleştirici halleriyle, bir yandan da ay objelerin çok güzel ama bunları çıkarmamız lazım diyip hepsini çıkardılar her şeyi hazırlamak 15 dk sürdü ve beni ameliyata aldılar, herkes o kadar relaks takılıyor ki beni daha da strese soktular diyebilirim ve kendimi tutamayıp onlarada bunu söyledim 😅 ben burada bu kadar stresliyken sizin bu kadar relaks olmanız beni geriyor dedim. Anestezi uzmanı kadın ve birazdan beni değil seni kesecekler ben değil sen doğuracaksın diyerek kendince şaka yapıp beni sakinleştirmeye çalıştı😒 sonra belime bir iğne yapıldı ama korktuğum kadar bir şey yoktu inanılmaz kurmuşum kendimi 😄 hemen yatırdılar ve hazırlıklara başladılar ilk anlarda mide bulantım oldu ve koluma birkaç iğne yaptılar sonrasında sanki bütün beynim uyuşmuş gibi hissettim. herkes konuşuyor ama ben sadece ilk çıkan oğluma odaklanıp kaldım🥰 sonrasında da kızım… 4 te başlayan doğum hikayem 5 te bitmişti. Sanırım en büyük sıkıntım doğum sonrası gaz çıkarmakta oldu ameliyattan 5 saat sonra ayaklanıp yürümeye başladım. Biraz ağrım oldu tabii hiç olmadı diyemem ama hamilelikte olan ağrıları düşününce normal geldi diyebilirim. 2 saatin sonunda çocuklarıma kavuştum çok şükür 🙏 2 gün boyunca çıkmayan gazım, sürekli çocuklarımın topuklarından alınan kan beni hem strese soktu hem moralimi bozdu. Eve gitmekte ısrarcı oldum ve sonuç evde her şey yoluna girdi ☺️☺️