Kızlar merhaba 33+2 deyim bu sabah yataktan kalkarken karnım acıdı, kasılma da olabilir bilemiyorum. Gün içinde iç çamaşırım hafif ıslanmıştı. İçime bir şüphe düştü su sızıntısı olabilir mi diye?kese yırtılması vs olabilir mi? Başınıza geldi mi suyun sızıntı şeklinde geldiğini nasıl anladınız?doktorumla telefonda hiç iletişime geçmedim. Malum haftasonu hemen acile de gitmek istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım?