cansualisa canım benim kıyamam nasıl da masum duruyor 😥 benim de 1,5 yaşında bi oğlum var camlarda sineklik takılı balkonda yarım tel var 1. Katta oturuyoruz ona rağmen birşey olacak diye ödüm kopuyor 😕 dua ederim tabiki tez zamanda iyileşir inşallah Allah şifasını versin.