En son 35+5 te 2890 gramdı, bazıları gayet iyi bazıları biraz daha olsa iyi olur dedi. Ama doktorum çok iyi dediği için umursamıyorum kimseyi , ayrıca sağlık demek kilolu bebek demek değil kesinlikle. Çarşamba günü gideceğim 36+5 olacağım acaba kaç çıkacak insan yine de merak ediyor 😂 sizin bebişkolar kaç kg?