Merhaba arkadaşlar. Deneyimsiz bir hamiş olarak tecrübeli annelerden bilgi almak iyi olur dedim. Sizce elektrikli yada manuel süt sağma pompası gereklimi. Çalışan bir anne değilim. Aslında çok alma tarftarı değilim. Eğer çok ihtiyaç olursa medikallerden kiralanıyormuş sanırım. Ama kimisi mastiti engelliyor kimisi bebek emmezse sağarsın diyor kimisi de gerek yok diyor. Hatta başka birisi elektrikli sakın alma alırsan manuel al dedi kafam karıştı. Bir başkasıda çift pompalı elektrikli al diyor. Sizce ne yapmayalım bu durumla ilgili tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.