Mutlulugumm Arkaadaslae gebelikte ne sklikla sudyen takmak lazim kimileri hic sudyen takmassan sarkma olur diyolar bu ne kadar dogru
Mydream Mutlulugumm Ben takmiyorum evde hiç rahat edemiyorum sarkma olur diyolar ama rahatim daha onemli
Asiyeomur Mutlulugumm sağ göğüs altimda batma oluştuğu için bende baya bi sure takmadim ama batmalarim geçti takmaya başladım.ama sanki takmadikca goguslerim küçülmüş gbi geldi gözüme.hamileligimin ilk zmnlardindaki gbi değil
Glitter Mutlulugumm evdeyken hic kullanmiyorum. Meme kanseri riskini arttiriyor. Gebelikte de balensiz ve desteksiz 2-3 tane aldim penye. Disarida onlari kullaniyorum
hills Mutlulugumm ben takmıyorum rahat edemiyorum ve çıkardığımdan beri göğüslerim daha da büyümeye başladı . Ayrıca südyrni de takacaksan balensiz olanını tamın süt kanallarını tıkamasın diyorlar
denizefe benm ıkıncı bebısım ılkınde de takmamıssım evde sıstıgı ıcın bu bebeısdede evde takmıyorım acıtıyo emzırmeme ragmen vala hala tas gb 😂 sarkası varsa sarkar kızlar ama catldı ızı kaldı o ayrı 😆
Esilaminel Asiyeomur gogus alti batmasi bendede oluyor... Bazen agri ve acida oluyor sag sol degisiyor... Sebebini boliyormusunuz henuz doktoruma danisamadim...
Hygieia Asiyeomur bana da hamileliğin başında daha büyüktü sanki şimdi küçüldü gibi geliyor neden acaba:( 37+6 haftayım
Englishteacher Valla ben yarım atlet gibi olanlardan takıyorum telli ve balenli olanlarla hiç rahat edemiyorum bunları da hiç çıkarmıyorum rahatsız etmiyor pentiden alıyorum kolay kolay bozulmuyor da
ozek0411 Mutlulugumm ben yaz boyunca yarim atlet kullandım süngerli olanlarından rahat ettim çok şuan hala da kullanıyorum
Miss Eve girer girmez atarım sutyeni anca dışarda zaten az sütüm geliyo sutyen takmak istemem rahat etmem lazim
Harunnisa Mutlulugumm gun boyunca takiyorum cunku ucuncu gebeligim ve doger bebeklerimden dolayi goguslerim cok buyudu suan hamileligimden dolayida buyuyor sutyen olmazsa cok agri yapiuor sadece uyurken cikartiyorum
ArzuGl Telli sudyen takmamaya dikkat edin, gebelikte göğse süt doluyor ya teller sütün göğüs ucuna doğru ilerlemesini engelleyip göğsün altında iltihap yapıyormuş.