Kızlar 39/4 de normal doğum yaptım. Burda her gün bir şeyler okuyup ben de doğum hikayemi yazar mıyım diye içimden geçiriyordum. Şükürler olsun ki bugüne kısmetmiş. Ama bebeğimi doğar doğmaz yoğun bakıma aldılar sizden boş bol dua istiyorum 2 gündür yoğun bakımda ve kucağıma bile alamadım. 2 gün boyunca sık sık ağrılarım başlayınca ve nişanın gelince doktora gittim ama açılman yok deyip eve gönderdi. Evde sık sık squat ve egzersiz yapmıştım. Ama eşim yanmda olsaydı ilişki sancıyla çok iyi geliyormuş aklınzda bulunsun imkanınz var kızlar 36. Haftadan sonra sık sık ilişkiye girin. Benm eşim görevde yanmzda değil bu yüzden böyle bir imkanım olmadı. Neyse Perşembe günü sabah 5 te hastanedeydim 4 cm açılma olmuş, evde sıcak suyun üstünde oturup egzersize devam etmiştim. Sıcak su açılmayı kolaylaştırıp sancıyu azaltıyo lütfen deneyin o sancılar çok zor. Öğlen 2 ye kadar açılmam ilerlemesi sezeryana alınmak istedim ama doktorum kabul etmedi iyi ki etmedi sen normal yapacaksın dedi, 3 gibi 7 cm açılmam olmuş ama artık ağrılara dayanamıyordum epidural yaptırdım doktorun tavsiyesiyle inşallah çok sıkıntısını çekmem acı eşiğinz yüksekse yaptırmayın. Ama gerçekten bi nebze nefes aldım o beni çok hafifletti. Yarım saat içinde de açıklık tam dediler doğumhane ye götürüldüm. Doktorun ıkın dediği şekle uyarak doğru ıkınmaga çalıştım. 20 dk sonra bebeğim doğdu. Biraz fazla dikişin var ama aklıma gelen ve sizin işinize yarayabilel tavsiyelerde bulunmak istedim. Bir de yoğun bakımda yatan 2 günlük bebeğim için dua bekliyorum.