Kubra_6 Kızlar dün kontrolüm vardı 13+4 dü ama ben yaptırmadım sonrasında çok pişman oldum 😔 pazartesi tam 14 haftalık oluyorum pazartesi tekrardan gideceğim o zaman yaparlar mı geç olmuyor değil mi internetten baktım 11-14 haftalar arasında yapılıyormuş.
Dilaraortacc1 Kubra_6 ben 14 de yaptırmıştm Sana tavsiyem ikili yaptir ama üçlü dörtlü yaptırma 20 24. Haftada direkt detaylı usg ye gir en net en belirgin her şey orda çıkıyor bu tarama testlerinin doğruluk payı da yüzde yüz değil çünkü
Kubra_6 Dilaraortacc1 ya detaylı ultrason randevumu falan aldım dediğim gibi içime çok dert oldu stres yaptım neden yaptırmadım diye kendime kızdım pazartesi gidip yaptıracağım herkes öyle söylüyor ikiliyi yaptır 3-4 yaptırma diyorlar.
Dilaraortacc1 Kubra_6 çok ciddiyim bak bende sağlık calisaniydim evlenmeden önce kendi hocalarıma falan sordum hepsi bu tarama testlerini gereksiz buluyor en doğrusu ayrıntılı usg diyorlar hiç içine dert etme yinede git 14. Haftada yapıyorlar gönlün ferahlasin
Kubra_6 Dilaraortacc1 içimi ferahlattın canım yoksa çok stres yapmıştım dünden beri içim içimi yedi 🙏🏻🌺