Serife_1503
Benimde 22.haftadan beri oluyor malesef. Doktoruma söyledim çok sık olmasını istemiyoruz rahim kasılması bu ve doğuma hazırlıyor kendini dedi. Şu an magnezyum kullanıyorum ve dinlendiğim zaman çok olmuyor. Sertlik hissettiğin anda ayaktaysan otur. Uzanıyorsan otur. Yani hareketini değiştir hemen geçiyor