1PrensAnnesi Kizimveoglumm normalde 35-36 haftada başlıyor ama bebeğin durumuna göre filan erkende olabilir
YamurKarabulut Ben bugün onu sordum .. bazı özellerde de verilmiyormus bazılarında 5 tl gibi bi ücret ... memorial de ne kadar bilen var mk ben normalde oraya gidiyorum oraya sormadım henüz
Ozge_brbr Ben özele gitmiştim ilk giriş yapılırken bi ücret vermiştim daha sonra nst girmemi istedi doktor ama ekstra ücret vermedim daha sonra. İlk nst ye 33. Haftada girmiştim
dalin Sevil benim hastanem aliyor her gittigimde 30 tl oduyorum.oyle ilk 10 gun icerisinde ucretsiz falanda degil benim oldugum yerde