ozlmbl Bugun nst vardı ve nst de sancım 80-100 o civarda çıktı. Ben o kadar çok hissetmiyorum ara ara ağrı hissediyorum sadece, Sancı çıkınca çatı muayenesi oldum. Nst sancı sınırı kaç yada kaç olunca doğum oluyor bilen var mı ?
uraz_ve_annesi- ozlmbl 100 ve üstü doğum diye duymuştum ben geçen hafta girdim en son 35+6da en yüksek 30 çıkmıştı sancım sizinki baya yüksek çıkmış
Deletedmom_10 ozlmbl Açıklığınıza bağlı 2 3 cm olursa yatış yaparlar herhalde Aktif doğum eylemi 4 cm de başlar aslında Nasıl agrılaeınız var bebeğin başı kanalda mı indiğini hissettiniz mi ? Karnınız düştü mü ? neler hissediyorsunuz bizide aydınlatsanız
Deletedmom_10 ozlmbl Sancı 120 üzerine çıkınca hakıkı sancı oluyor yanı hissedilen ve doğumu başlatan
ozlmbl Deletedmom_10 çatı muaynesinde acıklık yokmuş, sadece geceden beri hafif hafif ağrım oluyordu , haftaya tekrar kontrole gideceğim