Merhaba 37+1 olduk bugün.
Yaklaşık 3 gündür ara ara gelen kasık ağrım var, tam göbeğimin bitiş noktası, nasıl anlatsam sanki biri bacaklarımdan biri kollarımdan çekiyor da kasıklarım arada kalmış ikiye bölünecekmişim gibi. Çok acısı yok ama kendimi yorgun hissettiriyor sadece. Şiddeti sürekli değişiyor hareket ettiğimde iyiyim yürüyorum azalıyor, düzenli değil süre tutamıyorum. Kontrolüm salı günü eğer sancıysa ve o an da olursa nstde çıkar zaten ama tecrübeli anneler bu yaşadığım şey ne?