Denyboon Merhaba güzel kadınlar, 8 Ağustos için zorunlu sezeryan randevumuz verildi. Öncesinde şunu bunu yap dediğiniz önerilere, sonrasında dikkat etmem gereken hususlara açığım 🙏 rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin insallah 💞
atlasannesiiii Denyboon 10 ağustos dedi bana da ama ben sezeryan konusunda çok kararsızım sizin isteğe bağlı miydi
eminegulbalci Denyboon kesinlikle spinal ol derim. Bebeğinin ilk anlarına şahit oluyorsun toparlanman kolay oluyor. Uyuşukluk geçtikten sonra bol bol yürü. İlk kalkışta yere bakma karşıya bak yere bakınca aşırı başın dönüyor. Yanında mutlaka kayısı hoşafı götür gaz çıkışı ve tuvalete çıkışı aşırı kolaylaştırıyor. Yanına en az 3-4 takım al ben pijama almıştım elbise değil pijama ile daha rahat ettim.
Ozlm0916 Denyboon bende sezeryan oldum canım 8. Günümüz bugün boll boll yürü sezeryandan sonra ilk yürüyüşte biraz zorlanabilirsin 😍 çokca su iç en önemlisi biz 5. Gün toparlandık tamamen darısı sizlere olsun inşallah 🤲🤲 hayırla kurtul bitanem
Denyboon eminegulbalci doktorum da spinal önerdi. Sezeryan sonrasi bas agrisi olmus muydu? Kahve icin diyorlar ama
SBA Ben 27 temmuzda sezaryen oldum, korkmayın 3 güne ağrılar azalıyor sadece emzirmeye odaklanın süt arttırıcı incir hurma şimdiden yemeye bakın en önemlisi emzirme ve sütün hızlıca gelmesi
starmom Denyboon merhaba bende 7 ağustosa kendi isteğimle gün aldım İlk doğumum olacak sağlık açısından şunu bunu yapın diyemem ama burda okuduklarım arasında son gün hoşafınızı ya da kompostonuzu hazır edip hastaneye götürün hem bağırsakları çalıştırıyor hemde süt yapıyormuş kendi yapacağım şeyler de ; benim ilk evladım olacağı için allahın izniyle eşimle son birkaç gün güzel vakit geçirmek gezerek eğlenerek baş başa kalarak romantik anlar geçirmek istiyorum
hafsam_omerim Bende 1ağustosta yani ptesi sezeryan olacağım. 2. Sezeryan olacak. Heyecan dorukta. İlk sezeryan tecrübeme göre ilk ayağa kalktıktan sonra ne kadar çok yürür ne kadar çok hareket ederseniz o kadar çabuk toplarsınız. Ameliyat hiç korkulacak bişey değil. Çok çabuk olup bitiyor
eminegulbalci Denyboon evet öyle diyorlar doktorum kahve iç demişti ama bende baş ağrısı olmamıştı kişiye göre değişiyor sanırım nescafe iç demişti doktorum