Eyluladam15 ben zıbıni biraz abarttim 17 tane almışım bir de hepsi de küçük geldi . bakarak almani tavsiye ederim interntten aldim civilden hep küçükler . 6 aylik olanla bir aylık olan nerdeyse ayni. takım fazla almadim 6 takım aldım zaten hediye de gelir bir de cabuk büyüyorlar cok alirsam bir kere giyer sonra küçülür doğunca duruma göre alicam . agiz silme mendili 14 tane aldım eldiven ekstra almadim 3 tane hastahane çıkışı var bir tanesi 10 lu eldivenleri yeter diye düşündüm . 8 tane corap aldım 3 battaniye bir nohut bir peluş bir penye.