Edasamar 30+2 oldum bu gün iki üç gündür aşırı terleme vardı koku ve tat duyum da gidince hemen test verdim nst ye girdim bebeğimin hareketlerinde yavaşlama hissettim sorun yok çok şükür ama olan varsa ne yaptı endişeliyimm
SinemUnalOzturk Ben de aynı zamanda covid oldum. Grip gibi geçirdim c vitamini alın bol bol. Geçmiş olsun