Aselsmom42 3 gün önce doktorum rutin idrar tahlili istedi hiç yanma şikayetim yokken idrarda enfeksiyon çıktı ve monurol muadili urocare kullandım bugün sarı akıntım başladı ilaç enfeksiyonu attığı için bu akıntı başlamış olabilir mi?
-MinikveAnnesi- Aselsmom42 bende gecen gün monurol kullandım akıntı hep vardı ama bi degisiklik farketmedim sadece hala idrar yolu enfeksiyonu varmis gibi hissediyorum haftaya tekrar tahlil vericem
sunset_momy Aselsmom42 kız kaç haftalıksın? Aynısı bende de oldu ya yanma felan hiçbir şikayetim yokken rutin idrar tahlili verdim enfeksiyon çıktı munorol mu neyse onu verdi
Aselsmom42 -MinikveAnnesi- akıntı rengi sarı mı acaba? Şeffaf beyaz akıntı hamilelikte hep var normal diyorlar ama bu ilaç sonrası ben sarı akıntı gördüm ve sarı akıntıyı enfeksiyon yaparmış😞
Aselsmom42 sunset_momy 26 haftalığız şeker yüklemesi için gitmiştim ona da bakalım dedi doktor enfeksiyon çıktı
Aselsmom42 -MinikveAnnesi- içeride olan enfeksiyonu atıyor diye düşünüyorum tekrardan doktora gitmeli mi karar veremiyorum
-MinikveAnnesi- Aselsmom42 ben dün gittigimde doktorum tekrar haftaya tahlil ver bakalım dedi istersen sende ver en azından takip etmiş olursun
Aselsmom42 Kahvesever bende hiç ne sızı ne akıntı vardı bunu kullanınca oldu bende anlamadım hamilelik olmasa sıkıntı etmemde şimdi her akıntı vs problem😒