sudeyl16 Arkadaşlar 33 te çok iyidik dünden beri çok hareketsiz sanırım hiç hissetmedim sağ tarafıma toplandı akşam sabaha kadar öyle durdu. Bu haftalarda normal mi pazartesi doktora gidicem zaten telaş yapmak istemiyorum yine :(
Hilahila Tatlı bir şeyler ye. Soluna yat hereket azalması normal ama hiç hareket etmezse de bir doktora görün
Dilekyagmur42 Ne durumdasınız acaba dra gittiniz mi ne dedi bende şuan aynı şeyi yaşıyorum biraz korktum 35+3 haftaligiz bizde