Kızlar normal doğum yaptım 28 gün oldu özel bölgemde iki üç gündür aşırı kaşıntı oluyor bide hiç geçmek bilmeyen bi batma hissi var karıncalanmq gibi hiç yaşamamıştım bu batma ve karıncalanmayı acaba neden oluyordur fazla dikişimde yoktu 3 tane küçük dikişim vardı onla alakası yoktur sanırım ama rahatsız ediyor beni