39+4 olduk 2 cm açılma var sancı yok nişan geldi kasık ağrılarım kasılma var ama bı türlü devamı gelmiyor bide bebeğimn boynunda kordon var ama sıkıntı olmaz dendi devlete gidiyorum bekletiyor doktor günün var daha diye ne yapacağımı şaşırdım özele gidip suni mi alsam beklesem mi sizde durumlar nedir