Kleopatra- Gaye_arsln Kuzey Duran oğlumun adı. Kuzey çok içime siniyor ama sizce nasıl kızlar koyduğumuz isim. Bana kalsa Duran ismini koymam ama eşimin babasının ismi ve hep heves ederdi koyalım diye bende gönlü kırılsın istemedim böyle birşey koyduk kötü mü sizce 😕
benkosarim Kleopatra- zaten genellikle kuzeyi kullanır üzülmeyin eşinizin de gönlü olmuş olur baba olarak onların da isim hakkı var gönülleri kırılmasın
Tugceonur Gaye_arsln 2 inci bebeğim bu daha cinsiyetini giremedik 22 haftalık 16 aylik bir kizim var Elif Alya ona uyumlu isim olsun istiyroum Kiz olursa Ayda veya Ronya tabi cift isim olucak Erkek olursa Yasir Duha veya Alparslan olucak