Merhaba 6 hafta 5 günlük gebeyim
Kan ve idrar tahlilimde böle bir seyler cıkdı sizce nedir pazartesi doktora gidicem ama sizce nedir
Kücükken aşılarımın hepside tam yani yapılmıs
Ama neden böle bi sonuc cıkdı anlamadım
————
Rubella kızamıkcık pozitif 32.3 yazıyor koyu yazılmıs
CMV IgG pozitif >250 yazıyor
Resim yüklemeyi bilmediğim icin yazmak zorunda kaldım yüksekmi yani pozitif ne demek koyu yazılmıs onlar tesekkür ederim simdiden