Hazinem Kızlar bişy sorucam seZeryan doğum olunca bebekte sarılık oranı yüksek mi oluyor öyle bişy var mı Bnm bildiğim yeni doğanlarda oluyor sezeryan doğumla alakalı mı bilgisi olan var mı
Ogze Hazinem sanmiyorum ben sezaryen dogum yaptim bebegim hic sarilik olmadi. Ne kadar cok emzirebilirseniz sarilik riski o kadar dusuk oluyor diye biliyorum.
Ayse1608 Hazinem Canım benim sezeryan oldu sarılık değerimiz yüksek 2 güne düşmezse yarış verilecek 😞 bugün sağlık Ocağı sezeryanda doğanlar da daha fazla oluyor dedi
Hazinem Ogze eşim nerden duydu bilmiyorum sezeryan doğurunca sarılık çok yüksek oluyormuş diye Bnde hiç öyle bişy duymadım dedim normal doğumda da oluyor sarılık doğumla alakası olduğunu bnde düşünmüyorum doktoruma sorucam gittiğimde
Busra011 Bende sezeryan oldum ve şuan küvezdeyiz sana önerim sezeryan sonrası süt ilk 3 gün az geliyor bebek doydu sanıyoruz ama doymuyor bu yüzden sarılık oluyorlar. Doğumdan sonra ilk 3 gün az miktarda mama takviyesi yapın sütünüzün bebeğinize yettigine emin olana kadar sonra zaten anne sütüne devam edersiniz
Elcnerdgn İlk defa duyuyorum canım bunu tamamen bebeğe bağlı bence. Örnek veriyorum bu sarılık hastalığı yıllar yılıdır var önceden herkes normal doğuruyordu sezeryan yoktu ozaman da sarılık olan cok bebek vardı
Benay Hazinem yengem Sezeryan Doğum yaptı bebekte sarılık olmadı sürekli emzirmen yeterli diye biliyorum