Mabel0090 Ben gidiyorum kendisinden ve bilgisinden çok memnunun işini gerektiği gibi yapan bir doktor.. yapı olarak başka doktorlar gibi canım bebeğim diye hitapları yoktur ama aktif Güler yüzlü her soruya cevap veren biridir ..
Mabel0090 Mümkün durumsa 39. Haftaya kadar bekliceni söyledi ..önden gelmezse bebiş o haftalarda kavuşmuş olucaz ..