Akorkmaz Kizlar iki gün aralarla test yaptrdim ilk 197 çıktı iki gn snra 437 iki gn snra yani bugün 957 çıktı sizce naisl bı anormallik var mı dış gebelikten şüpheleniyorum ama
Aysnremir23 Akorkmaz Dış gebelik bende geçirdim asla bu şekilde yükselmez dış gebelik olsaydı sağlıkla kucağına al inşallah ❤️
Akorkmaz Evet daha önce beş ay önce gecridim o yüzden korkuyorum şuan doktorda yok bulundugum yerde göreve baslamadi gidemeidm daha
Busegul01 Akorkmaz Hayır olurmu çok güzel artış doktorun istediğide bu şekilde artış olması zaten MaşAllah diyelim hayırlı olsun bu arada 🥰