Yumos01 evet kıyafetlerin hepsini ütüledim. Green clean deterjan ve yumuşatıcısı kullandım tamamen bitkisel. Yumuşatıcı taraftarı değilim normalde deterjanın yeterli olduğunu düşünüyorum. Sadece ilk yeni kıyafet biraz yumuşatsın düşüncesiyle almıştım ama almasam da olurmuş deterjan kendi başına gayet güzel. Sizede tavsiye ederim🌸