Kızlar 26 haftalık kız bebeğe hamileyim . Ama cok bir hareketini hissedemiyorum hala arada sırada mide hareketi gaz gibi birsey hissediyorum korkuyorum artık . Hatta bazen 1 gün hissediyorum diger gün hissetmiyorum filan bu şekilde . Sizde de böyle mi?