Yldzkpcc sol tarafa yatılması öneriliyor bebeğin oksijenlenmesi için aslında. ben de yüz üstü yatmayı çok severim ama içgüdüsel sanırım asla hareket etmiyorum uyurken eşim öyle diyor. yatabiliyorsanız, ağrı hissetmiyorsanız sorun olmaz sanırım ama pek tavsiye edilmiyor