25 haftalık hamileyim doktor karnın sertleşmiş bebek aşağı inmiş başı çatıya doğru yerleşmiş dedi . Yorma kendini dedi . Rahim uzunluğun normalmiş şu an ve açılma yokmuş ama beni çok tedirgin etti . Doktor da tedirgin olduğunu söyledi başka da bi şey demedi . Bu durumu yaşayan var mı lütfen cevap verin 😞