Serpilaksu11 İnternetten araştırdım pek çok olumlu yorum buldum ve tavsiye ediliyor. Sizin tecrübeleriniz neler
Pcoslubiranne Serpilaksu11 ilk oglumu 15 aylik yaptirdim bunu Rabbim nasio edersem 40 bitimi yaptirmayi dusunuyorum.
sedacelikss Serpilaksu11 ben 2 aylıkken yaptırdım,yenidoğduğunda sarılık oldu yaptıramadık. Operasyon dahil sadece bir kez ilk çişinde ağladı. 2günde yarası iyileşti 10 günde tamamen geçmişti iyi ki yaptırdık diyoruz
Serpilaksu11 alonee daha çabuk iyilesiyor diyorlar ben pek cesaret edemiyorum ama yaptırsam iyi olur aslında
Minigim38 Benim akrabalarım 15 günlükken yaptırdılar bezin icinde hemen iyilesti hic ağrısı falan olmadi gayette memnun kaldılar
Serpilaksu11 Minigim38 ozelle devlet arasında fark var mı acaba nerede yaptırsam çok pahalı değilse özel olabilir ama uçuk rakamlar veremem
yeknu Bende kırkı çikar çıkmaz yaptırmayı düşünüyorum. Doğunca hem göbek hem o sıkıntı olur diye kırkı beklicem
Serpilaksu11 sedacelikss 10 gün kadar uzun sürüyor mu yeni doğanın daha çabuk iyilestigini duydum 4 gün de falan 🥺
summu Serpilaksu11 ben oğlumu 1 aylıkken yaptırmıştim. 4. Güne iyileşti. Hem pratik oluyor hemde cocukaz acı çekiyor.
sedacelikss Serpilaksu11 2.günde iyileşmişti,renginin eskiye dönmesi kabuk vs 10günü buldu ama 10günde herhangi bir sıkıntı acı sızı olmuyor
Pelinakcn Serpilaksu11 hem bebek açısından hem sizin açınızdan çok daha rahat geçen bir süreç. 3 erkek yeğenim var onlardan edindiğim tecrübeyle bende oğlumu doğunca yaptırıcam kısmetse🙏🏻
Serpilaksu11 Pelinakcn ben de bir aylıkken yaptırmayı düşünüyorum 10 gün kaldı ama çok tedirginim İnsaAllah kolay atlatırız
Deleted4445656 Serpilaksu11 ilk 7 günde yaptırmak sünnettir bizde nasipse erkenden yaptırıcaz çabuk iyileşmesi açısından
Zisanince Serpilaksu11 valla ben de ağustosta doğum yapıcam eşim fındıkçı fındık bitsin bebeğim de biraz kendini toplasın ettireceğim direk
Ozlem21e Serpilaksu11 ikizlerimi 5 aylıkken yaptırmıştim, şimdi bı oğlum daha olacak onu hemen yaptiricam doğunca. Daha hızlı iyilesiyor ve hareketsizken daha kolay olur🥰
sgok Serpilaksu11 nasipse ben doğumdan sonra cok geçmeden sünnetini yaptırmak istiyorum cabuk kaynar travma da olmaz cocukta
Betulhdvrd Serpilaksu11 çocuk gelişimi açısından 3-6 yaş yapılmaması gerekiyor zaten en güzeli bebekken yaptırmak