Birkaç gündür kasıklarımda ağrı mevcut. Takvime göre yatın rehl günüm. Bu ay ovulasyon testi ile yumurtlama takibi yaptım ama yumurtlama olmadı. Önümüzdeki aya kısmet… Şöyle güzel bir yumurtlama olması için neler yapılabilir. Beslenmede vs neler yapmalıyım? Kullanıp memnun kaldığınız şeyler var mı? Düzenli olarak yumurta, avokado, d vitamini ve folidoce folik asit kullanıyorum. Ekmek, paketli gıdalar ve şeker gibi şeyleri tüketmiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum kızlar…