Selim_Alparslan Kızlar öksürünce ve hapşırınca kasıklarım ve karnım ağrıyor çok dikkatli öksürmeye çalışıyorum ama engelleyemiyorum tabi . Bebeğime bir şey olur mu ?
SevgiTkn Selim_Alparslan öksürmenin dikkatlisi olmaz ki canım geldi mi biliyorsun öhö öhöö gidiyoruz 😀 Biraz hoplar içinde o kadar birşey olmaz allahın izniyle. Kendini koru canım hasta olmamaya bak
gonulcelen Selim_Alparslan şuan bende aynı durumdayım benm göbek almış basını gitmiş 34. Haftadayız daha fena oluyor koca göbekle öksürmek 😤 son ay olacak şey miydi hastan olmak 😞😞😞
Selim_Alparslan SevgiTkn 2 gündür gribim canım yapmadığım şey kalmadı bugünde hafif öksürük var . Bir şey olur diye korkuyorum bebişe 14+3 haftalığız 😞
SevgiTkn Selim_Alparslan Yok birşey olmaz allahın izniyle bitki çayları içme zararlı diye biliyorum ballı süt için akşamları keser öksürüğünü geçmiş olsun
Selim_Alparslan SevgiTkn ıhlamur nane limon içebilirsin dedi doktorum . Şimdide ballı zencefil yiyorum 😭
Loyam Selim_Alparslan gribi yeni atlattım öksürükten uyuyamıyordum, pekmez tavsiye ederim o aldı öksürüğümü çok az ılıtın sabah akşam için 2 günde birşeyiniz kalmaz