Hiiiç kafanıza takmayın bence. Eltimin çocuğuna bir sürü şey demişler. Yok kafası büyük yok engelli bilmem ne. Ama çocuk şu an sağlıklı çokta Zeki bir çocuk. Bende mesela ikili üçlü tarama testlerinin hiçbirini yaptırmadım. Çocuk down sendromlu doğsa yine de benim çocuğum olmayacak mı? Aynı şey sizin içinde geçerli bence bacağı kısa olsa sizin çocuğunuz değil mi ? Tüm kalbinizle sahiplenin onu 😊 Allah’ın izniyle bişe olmaz 🤗