Kızlar öncelikle herkese selam kızlar bn Gaziantep’te ikamet ediyorum 2 yaşında oğlum var ve bı rahatsızlığı var inmemiş testis sol yumurtalıgı üst tarafta Dr gitik ultrason muayne falan yaptık Dr eline geliyo ama Dr bn tam emin değilim diyor yağ bezesi olabilirmiş ultrasyonda çıkmadı şimdi emar isteniyo emarda alt aptomen cektiricez ama Dr hangisini cekicemizi söylemedi bu konuda bilgisi olanlar Allah rızası için yardım etsin😭