_ozlmm hayallliiim e nabızda adı direk üçlü test diye yazıyor zaten birde estirol diye bir şey yazıyor ama o değerlerle bir şey anlaşılmıyor grafiğe dökülüyor grafikte yazıyor sonuç onu da hastaneden alıyorsun
hayallliiim _ozlmm hımmm bak bunu öğrendiğimde iyi oldu kuzum çok saol kaçıncı haftada kan vermiştin peki
A_r_m_i07 hayallliiim Allah’ın izniyle birşey çıkmaz diyerek yaptırmadım yanılma payı çok yüksek o yüzden yaptırma gereği duymadım dua ediyorum Rabbim hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip eylesin duam hep o yönde 😊🤗
hayallliiim A_r_m_i07 bende o yönde karar aldım canım ya kimi duysam yüksek risk demişler bişey çıkmamış bir ay ağladım diyeni mahfoldum diyeni bende vazgeçtim