Kızlar selam. Bugün normal kontrolüme gitmiştim doktor çatına da bakalım dedi birden beni çatala oturttu. Çok korktuğum bir şeydi benim gibi korkanlar olduğunu bildiğim için bilgi geçmek istedim size de. Ben çatı muayenesini doktorun elle yaptığını duymuştum ama bana sadece aletlerle baktı. Ve aşırı beni rahatlatan hareketlerle baktı korktuğumu anlayıp ve inanın herhalde 20-30sn falan sürdü. Arada ben kendimi kastığım için o da. İnanın korkulacak bir şey değilmiş. Kaldı ki ben evliliğimin başında vajinismus tedavisi gördüm. Çatım da müsait çıktı. Lütfen sizler de gerilip bebişleri de germeyin. ❤️ benim gibi bebişlerine kavuşmaya yakın bütün annelere içten sarılıyorum 🤗